21.02.2014

Dealerská síť TATRA TRUCKS a.s. se od ledna 2014 rozšířila o nového partnera, firmu P&L, s.r.o., která se specializuje na obchod se zemědělskou technikou. Tento krok souvisí s chystaným vstupem modelu TATRA AGROTAHAČ 6x6 na trh, který se předpokládá v druhé polovině tohoto roku.

AGROTAHAČ 6x6 bude prezentován v expozici P&L, s.r.o. na výstavě TECHAGRO konané ve dnech 30.3. až 3.4. na brněnském výstavišti.

Společnost P&L, která se kromě obchodu věnuje i vlastní výrobě strojů specializovaných na pěstování kukuřice, disponuje víc jak dvacetiletou zkušeností z prodeje a servisu zemědělských strojů a má síť deseti provozoven v ČR a na Slovensku. Dealerská smlouva mezi P&L, s.r.o. a TATRA TRUCKS a.s. byla podepsána na přelomu roku. „U firmy P&L, s.r.o. sázíme především na jejich zkušenosti s prodejem zemědělské techniky, a také na jejich sílu a stabilitu, kterou si na českém a slovenském trhu vybudovali během více než 20leté historie,“ uvádí vedoucí marketingu TATRA TRUCKS a.s. Jiří Kašpárek.  „Považujeme agrotahač Tatra za významnou novinku na trhu zemědělské techniky, která má silný prodejní potenciál“, dodává marketingová manažerka P&L, s.r.o. Kateřina Mičánková.

Na výstavě SILVA REGINA 2014, která probíhá ve stejném termínu jako TECHAGRO, bude prezentovat vozidla značky TATRA také další autorizovaný dealer, společnost Serviscentrum Vysočina. Na své venkovní ploše představí soupravu na vývoz dřeva z lesa (tahač s oplenovým návěsem) a podvozek TATRA PHOENIX s výměnným systémem nástaveb pro zemědělství.

AGROTAHAČ 6x6 je homologovaný jako traktor a ve spojení s vhodnými návěsy dokáže zvýšit produktivitu a celkovou efektivitu dopravy v zemědělství. Kromě potřebné rychlosti a vysoké přepravní kapacity nabízí AGROTAHAČ také vynikající komfort pro řidiče. Vozidlo je konstruováno tak, aby co nejvíce respektovalo požadavky zemědělců na minimalizaci utužování zemědělské půdy.

O vozidle TATRA AGROTAHAČ 6x6

TATRA AGROTAHAČ 6x6 vychází z osvědčené tatrovácké koncepce – podvozku, který se skládá z centrální nosné roury a výkyvných polonáprav, konkrétně modelu T158 TATRA PHOENIX, jehož všechny nápravy jsou odpruženy pomocí vzduchového pérování. Vozidlo je vybaveno motorem PACCAR MX o výkonu 340kW. Převodovka vozidla je automatická, značky Allison. Dvoustupňový přídavný převod pak pochází z dílny kopřivnické automobilky. Rozvor tohoto zemědělského speciálu byl oproti klasickému nákladnímu vozidlu TATRA zkrácen na 3 060 mm a má zadní řiditelnou nápravu do 40 km/h. Na kolech jsou obuty flotační pneumatiky rozměrů 500/60 R22,5 a 600/50 R22,5, na přání může být vozidlo vybaveno centrálním dohušťováním.