09.11.2011

Pravidelná aktivita marketingového oddělení nejstarší české automobilky v podobě tzv. Zákaznických dnů láká pozvané partnery, zákazníky a potenciální zájemce na firemní Polygon.

Pod dohledem zkušených testovacích a prezentačních továrních řidičů zde mohou pozvaní nabýt zcela praktické zkušenosti s vozidly nesoucí hrdou značku Tatra.

Kde jinde než právě na věhlasném a proslaveném Polygonu se silničním a terénním okruhem i celou řadou zkušebních tratí by měl zákazník nalézt ty nejlepší a nejpřímější informace o těžkých nákladních vozidlech Tatra?

K dispozici jsou modely obchodních řad reprezentující jednotlivé segmenty podnikání, které je možno vyzkoušet v rámci simulace typického provozu. Speciální trati poskytují dostatečně přesvědčivou základnu tomu, aby měl zákazník možnost odhalit všechny výhody nákladních vozidel s podvozkem tatrovácké koncepce. Obrovskou výhodou Zákaznických dnů je kromě jiného také možnost získat zajímavou slevu na vozidla objednaná bezprostředně na prezentaci.

Zákaznické dny se setkávají s velkým ohlasem odborné veřejnosti. Pokud jde o možnosti simulace jednotlivých typů provozu, prezentační zázemí společnosti TATRA, a. s. nemá ve světě těžkých nákladních vozidel takřka obdoby.