Vítězství v prestižní soutěži

03.11.2011

Webová firemní prezentace společnosti TATRA, a. s. byla vyhlášena vítězem v soutěži WebTop100 v oborovém žebříčku kategorie AUTO-MOTO.

Kopřivnice (3. 11. 2011) - Webová firemní prezentace společnosti TATRA, a. s. byla vyhlášena vítězem v soutěži WebTop100 v oborovém žebříčku kategorie AUTO-MOTO. Vítězství je o to cennější, že webová prezentace společnosti TATRA, a. s. prošla v posledním roce zcela zásadním upgradem a v pořadí předstihla renomované matadory českého automobilového průmyslu.

WebTop100 je platformou umožňující společnostem podnikajícím v České republice srovnávat své webové prezentace s konkurencí a získávat cenné podměty pro jejich průběžné zlepšování. Na základě hodnocení sestavuje odborná porota žebříček nejúspěšnějších.

Vedle hlavního žebříčku jsou sestavovány tzv. oborové a speciální žebříčky. Každý přihlášený účastník získává individuální písemné hodnocení jednotlivých členů poroty zastupujících různé oblasti posuzování soutěžící prezentace.

Pro rok 2011 bylo vyhlášeno jedenáct oborových žebříčků. Společnost TATRA, a. s. se umístila na prvním místě oborového žebříčku AUTO-MOTO a porazila tak dlouhodobě úspěšné značky v oboru.

Stupně vítězů
Oborový žebříček AUTO-MOTO WebTop100 2011

1. TATRA, a. s.                    64,0 bodů
2. ŠKODA AUTO, a.s.         62,2 bodů
3. Motohouse.cz                  40,8 bodů

„Vítězství v prestižní soutěži nás velice těší, je pro nás velkou motivací do další práce. Společnost TATRA, a. s. je důsledně zákaznicky orientovaná firma, která si vysoce cení dokonalé interakce se svými zákazníky, partnery i fanoušky. S novou modelovou řadou těžkých nákladních vozidel TATRA PHOENIX a systémem návazných služeb jsme letos vystoupili na vyšší úroveň globalizace potvrzující nezpochybnitelnou konkurenceschopnost naší značky ve všech typech provozu segmentovaných dle podnikatelských záměrů našich zákazníků. Společnost TATRA, a. s. poskytuje ve své nabídce výrobků a služeb komplexní řešení. Jsme si jisti, že všechny tyto schopnosti se odrážejí také ve webové prezentaci jako jednom z důležitých marketingových nástrojů komunikace. Věříme, že elektronickou podobou naší společnosti zaujmeme také na mezinárodním poli globálních hráčů, kam Tatra jednoznačně patří," řekl v rámci slavnostního vyhlášení vítězů žebříčků WebTop100 Martin Najzr, marketingový ředitel Tatra a. s.