TATRA TRUCKS získala cenu Tradiční česká značka 2016

24.11.2016

Ve čtvrtek 24. listopadu 2016 proběhlo první slavnostní vyhlášení soutěže Česká značka 2016. Soutěž realizovala agentura Czech Top 100 na základě průzkumu realizovaného agenturou GfK. O výsledcích soutěže rozhodovala svým hlasováním široká veřejnost, která zvolila společnost TATRA TRUCKS nejlepší tradiční českou značkou roku 2016.

V říjnu letošního roku uskutečnila mezinárodní výzkumná agentura GfK reprezentativní průzkum na on-line populaci 15+ let věku. Cílem průzkumu bylo zjistit, která z českých značek se nejvíce svou pozitivní marketingovou komunikací zapsala do paměti Čechů, která z vybraných českých značek je vnímaná jako nejvíce tradiční a na kterou z nich jsou nejvíce Češi hrdí. Značka Tatra byla zvolena nejlepší tradiční českou značkou roku 2016.

Na slavnostním večeru převzal ocenění Tradiční česká značka 2016 Petr Rusek, předseda představenstva TATRA TRUCKS a.s. a člen představenstva CZECHOSLOVAK GROUP, jejíž majitel Jaroslav Strnad má většinový podíl v kopřivnické automobilce. Menšinový 35 procentní podíl v TATRA TRUCKS drží podnikatel René Matera. „Jsme velice rádi, že značka Tatra je vnímaná jako významná tradiční česká značka, má za sebou nemalou historii, která se píše již od roku 1850. Tatru tedy lze označovat jako jednu z nejstarších automobilek na světě.“ Řekl tiskový mluvčí společnosti TATRA TRUCKS Andrej Čírtek.

Kopřivnická Tatra chce nadále podporovat svou tradiční značku. Ve svém areálu, v hale někdejší slévárny, plánuje v nejbližších letech otevřít nové muzeum, kde by automobilka rozšířila svou stávající expozici. Návštěvníci by tak v budoucnu mohli v Kopřivnici navštěvovat rovnou dvě muzea automobilů značky Tatra.