V Tatře povede obchod a marketing Martin Šustek, který se stal zároveň novým členem představenstva

21.02.2017

Pozici ředitele obchodu a marketingu (Chief Commercial Officer) TATRA TRUCKS s odpovědností za strategii a procesní řízení prodeje, marketingu a poprodejních služeb obsadil dosavadní ředitel nákupu Martin Šustek, který se zároveň stává členem představenstva společnosti.

Tatře se v roce 2016 podařilo pod obchodní taktovkou Davida Pipala skokově navýšit prodej na 1320 vozidel, což znamenalo meziroční nárůst o 54 procent. Aby se podařilo tuto laťku udržet a dále zvýšit, bude TATRA TRUCKS dále posilovat své obchodní kapacity, a to jak po personální stránce, tak po stránce zlepšení interních procesů a prohloubení komunikace mezi obchodem, marketingem, konstrukcí a výrobou.

Od 20. února 2017 převezme Martin Šustek jako Chief Commercial Officer (ředitel obchodu a marketingu) vedení obchodního úseku vč. marketingu, poprodejních služeb, náhradních dílů i servisu TATRA TRUCKS. Zároveň  se stává novým členem představenstva společnosti. Obchodní ředitel David Pipal zůstane nadále členem týmu obchodu, organizačně bude zařazen přímo pod Martina Šustka, kterému bude nápomocen v oblasti strategických obchodních projektů, v nichž se uplatní Davidovy bohaté obchodní zkušenosti.

Předseda představenstva TATRA TRUCKS Petr Rusek ke jmenování Martina Šustka do nové funkce uvádí: „Martin má lví podíl na splnění plánu v roce 2016, kdy se mu podařilo zkoordinovat vynikajícím způsobem vztahy s dodavateli a zajistit vše potřebné pro skokově rostoucí výrobu. Má vynikající předpoklady k systémovému rozvoji obchodních i marketingových aktivit a poprodejních služeb Tatry.“

Generální ředitel TATRA TRUCKS Radek Strouhal dodává: „Martin se jako zkušený řídící pracovník zaměří na vytvoření plně funkční a stabilní struktury celého obchodního úseku, který bude schopen efektivně reagovat jak na měnící se potřeby trhu, tak i na potřeby interní.“

Ředitel obchodu a marketingu, člen představenstva TATRA TRUCKS Martin Šustek uvádí: „Pozici obchodního a marketingového ředitele beru jako velkou osobní výzvu. Chci se v první fázi zaměřit na interní procesy v oblasti prodeje, marketingu a poprodejních služeb. Konkurence na trhu nákladních vozidel je veliká, ale unikátní řešení podvozku TATRA stále otevírá řadu slibných obchodních případů, které nám i v následujících letech zajistí obchodní růst.“